Duschinspiration.

Jag är så taggad på att duscha. I går gjorde jag slut på all balsam och alla duschtvål. Nu är jag sååå taggad på att få använda mina nya produkter som är helt fria från skadliga ingredienser. Munsköljet har också tagit slut men där vet jag inte riktigt vad jag ska ersätta det med. Har ni något förslag kanske? De alternativ jag har hittat innehåller polysorbate 20 som är en riktigt lömsking. Jag tycker att om alla är överens om att ett ämne är skadligt för barn under 12 år och därför förbjuder det i produkter riktade till barn borde det vara förbjudet för vuxna också.

2 thoughts on “Duschinspiration.

  1. Åh! Perfekt. det ska jag testa. Kollade innehållsförteckningen och det ser riktigt giftfritt och bra ut! De enda dåliga ämnena är de som finns naturligt i de eteriska oljorna men det får man ta. Det är också en otroligt liten mängd.

Kommentera

