Vaddå, har hon fortfarande inte duschat?

Jo, jag har duschat faktiskt flera gånger men inte skrivit om Vermont tvålen som jag sa att jag skulle utvärdera. Så här kommer den giftfria utvärderingen nr.1

4 glada bubblor av 5 möjliga

acpeppermintmagic16oz_2273

Den luktar gott (pepparmint) och är otroligt dryg. Innehåller såklart bara bra ofarliga saker. Den har en ganska vattnig konsistens som jag försöker vänja mig med (inget skummande skumt SLS här inte). Huden känns inte alls fet efteråt. Någon skulle kanske tycka att den känns uttorkande men inte jag. Jag gillar den där känslan när man blir lite sträv (som en delfin typ) och jag som är världens torris har inte märkt någon försämring!

Kommentera

