Vecka 13 och 14 Redovisning!

Hos flera av de bloggar jag läser med eko, anti-kemikalie och hållbarhetsprofil har jag sett att de kör en Veckans eller Månadens In och Ut så jag tänkte haka på detta fenomen. Det går alltså ut på att man redovisar hur mycket grejor som man köper vs gör sig av med.

Jag kör på två veckor. V13 och 14 ser ut så här för mig:

In: 4

Ett anteckningsblock

En slända för garntillverkning (Handgjord lokalt)

Ett par kardor (Second Hand)

En klänning (Second Hand)

Ut: <21

Slängt två påsar till klädinsamlingen. Minst 8 plagg, 2 accessoarer, 3 par skor och 1 väska

Sålt 3 par skor

Sålt en ögonfransböjare

Sålt ett set med badprylar

Lämnat tillbaka gitarr

Lämnat tillbaka mammas skruvdragare/borrmaskin

 

 

Kommentera

